DELAGEAR - sklep z fotelami gamingowymi
FAQ - często zadawane pytania

ZAMÓWIENIA:

  1. Chcę kupić fotel DELAGEAR - jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać poprzez stronę sklepu delagear.pl. Należy dodać wybrany model do koszyka, następnie wypełnić wszystkie informacje dotyczące zamówienia, takie jak forma płatności i dane do wysyłki, a następnie potwierdzić zamówienie.

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Każde zamówienie złożone i opłacone do godziny 14:00 realizowane jest tego samego dnia (w dniach roboczych) i dostarczane za pomocą firmy kurierskiej DPD w ciągu 24 godzin. W wypadku zamówień opłaconych po godzinie 14:00, wysyłka i dostawa następują o jeden dzień później. Produkty znajdujące się w przedsprzedaży są wysyłane w terminie podanym na podstronie produktu.   

  1. Jaki jest koszt dostawy?

Dostawa foteli DELAGEAR jest darmowa – my pokrywamy jej koszty.

  1. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie możesz zapłacić:

- przelewem natychmiastowym (operatorem płatności jest Blue Media S.A.)

- korzystając z systemu ratalnego Alior Bank lub mBank

- za pobraniem

  1. Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Zmiany statusu zamówienia wysyłane są automatycznie na adres e-mail podany w zamówieniu.

 

GWARANCJA, ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Czy można zwrócić zakupiony fotel ?

Tak, klienci będący osobami fizycznymi (nie firmy) mają możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostarczenia towaru. Procedura zwrotu opisana jest dokładnie na dole strony, w sekcji POMOC, w zakładce „Zwroty i reklamacje”.

  1. Jak złożyć reklamację?

Jeśli produkt, który otrzymałeś okazał się wadliwy, możesz zgłosić reklamację wysyłając maila na adres reklamacje@delagear.pl. Szczegóły znajdują się na dole strony, w sekcji POMOC, w zakładce „Zwroty i reklamacje”.

  1. Czy w przypadku reklamacji muszę odsyłać cały fotel ?

W większości przypadków nie jest to potrzebne. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia któregoś z elementów fotela, wystarczy informacja wraz ze zdjęciem uszkodzonej części i całego fotela, wysłana na adres reklamacje@delagear.pl, zgodnie z procedurą reklamacji opisaną w sekcji POMOC, w zakładce „Zwroty i reklamacje”. W takich wypadkach wysyłamy nową część, lub cały nowy fotel (zależnie od rodzaju uszkodzenia) do klienta.

  1. Ile trwa gwarancja na fotele DELAGEAR?

Wszystkie fotele DELAGEAR objęte są 2-letnią gwarancją.

 

PYTANIA O FOTELE

  1. Nie wiem, czy fotel będzie miał dla mnie odpowiedni rozmiar - jakie są jego wymiary?

Informacja o rekomendowanym wzroście użytkownika dla danego modelu fotela znajduje się w opisie fotela, na jego karcie produktu. Oferujemy fotele w rozmiarach M, L i XL. Najedź na pole ROZMIAR na karcie produktu (znajduje się nad ceną), aby sprawdzić dla jakiego wzrostu rekomendowany jest dany rozmiar. Jeśli masz wątpliwości – napisz do nas na pomoc@delagear.pl, a pomożemy Tobie dobrać odpowiedni model.

  1. Gdzie uzyskam pomoc na temat wyboru optymalnego fotela dla siebie?

W pierwszej kolejności zapoznaj się z cechami, funkcjami i wymiarami fotela na stronach produktu danego modelu. Możesz też przeczytać poradnik na naszym blogu – znajdziesz go w dolnej części głównej strony delagear.pl. Jeśli nadal będziesz miał wątpliwości, napisz do nas pomoc@delagear.pl – pomożemy wybrać odpowiedni model dla Ciebie.

  1. Zgubiłem instrukcję – czy mogę otrzymać ją w wersji elektronicznej ?

Oczywiście – napisz do nas na pomoc@delagear.pl, a wyślemy do Ciebie instrukcję w PDF.

  1. W jakiej formie jest wysyłany fotel – czy będę go musiał złożyć?

Tak, ze względu na rozmiary, wszystkie fotele gamingowe wysyłane są w kilku częściach do samodzielnego montażu. Nie przejmuj się – nie jest to trudne, a instrukcja załączona do fotela w prosty sposób opisuje cały proces (który w zależności od wprawy montaż trwa od 15 do 30 minut).

  1. Z czego są wykonane kółka foteli DELAGEAR?

Wszystkie fotele DELAGEAR wyposażyliśmy w kauczukowe kółka, które dzięki poliuretanowej powłoce, mogą być z powodzeniem używane również na twardej podłodze - są ciche, nie rysują podłogi i gwarantują stabilność nieporównywalnie większą od zwykłych plastikowych kółek.

  1. Z czego jest wykonane wypełnienie poduszki lędźwiowej i poduszki pod kark w fotelach DELAGEAR?

Zarówno poduszki lędźwiowe, jak też poduszki pod kark, wypełnione są wysokiej jakości, miękką  pianką z pamięcią kształtu (memory foam). Zastosowanie tego wypełnienia gwarantuje odpowiedni poziom podparcia dla odcinka lędźwiowego i odcinka szyjnego kręgosłupa, gdyż pianka memory dopasowuje się do kształtu pod wpływem nacisku i ciepła. 

  1. Z czego jest wykonana tapicerka w fotelach DELAGEAR?

W naszych fotelach stosujemy różne materiały, które łączy wytrzymałość, odporność na przetarcia i uszkodzenia oraz łatwość w utrzymaniu w czystości. Możesz wybierać spośród kilku rodzajów tapicerki: skóry syntetycznej typu PVC (najbardziej wytrzymała) lub typu PU (bardziej miękka i przypominająca prawdziwą skórę), lub specjalnej „oddychającej” tkaniny zapewniającej zwiększony  poziom przewiewności. W fotelach wykonanych z ekoskóry stosujemy perforację (dziurkowanie), co nie tylko wpływa pozytywnie na ich wygląd, ale również poprawia poziom przewiewności tapicerki.

  1. Jak czyścić fotele DELAGEAR?

Do czyszczenia tapicerki foteli DELAGEAR polecamy użycie lekko nawilżonej szmatki. W wypadku użycia środka czyszczącego, zalecamy wcześniejsze sprawdzenie jego działania na małej, niewidocznej powierzchni tapicerki fotela. Dla foteli materiałowych dodatkowo polecamy okresowe użycie wałka czyszczącego do ubrań. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium