
ZAMÓWIENIA:
- Chcę kupić fotel DELAGEAR - jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia można składać poprzez stronę sklepu delagear.pl. Należy dodać wybrany model do koszyka, następnie wypełnić wszystkie informacje dotyczące zamówienia, takie jak forma płatności i dane do wysyłki, a następnie potwierdzić zamówienie.
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Każde zamówienie złożone i opłacone do godziny 14:00 realizowane jest tego samego dnia (w dniach roboczych) i dostarczane za pomocą firmy kurierskiej DPD w ciągu 24 godzin. W wypadku zamówień opłaconych po godzinie 14:00, wysyłka i dostawa następują o jeden dzień później. Produkty znajdujące się w przedsprzedaży są wysyłane w terminie podanym na podstronie produktu.
- Jaki jest koszt dostawy?
Dostawa foteli DELAGEAR jest darmowa – my pokrywamy jej koszty.
- Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie możesz zapłacić:
- przelewem natychmiastowym (operatorem płatności jest Blue Media S.A.)
- korzystając z systemu ratalnego Alior Bank lub mBank
- za pobraniem
- Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Zmiany statusu zamówienia wysyłane są automatycznie na adres e-mail podany w zamówieniu.
GWARANCJA, ZWROTY I REKLAMACJE
- Czy można zwrócić zakupiony fotel ?
Tak, klienci będący osobami fizycznymi (nie firmy) mają możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostarczenia towaru. Procedura zwrotu opisana jest dokładnie na dole strony, w sekcji POMOC, w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
- Jak złożyć reklamację?
Jeśli produkt, który otrzymałeś okazał się wadliwy, możesz zgłosić reklamację wysyłając maila na adres reklamacje@delagear.pl. Szczegóły znajdują się na dole strony, w sekcji POMOC, w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
- Czy w przypadku reklamacji muszę odsyłać cały fotel ?
W większości przypadków nie jest to potrzebne. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia któregoś z elementów fotela, wystarczy informacja wraz ze zdjęciem uszkodzonej części i całego fotela, wysłana na adres reklamacje@delagear.pl, zgodnie z procedurą reklamacji opisaną w sekcji POMOC, w zakładce „Zwroty i reklamacje”. W takich wypadkach wysyłamy nową część, lub cały nowy fotel (zależnie od rodzaju uszkodzenia) do klienta.
- Ile trwa gwarancja na fotele DELAGEAR?
Wszystkie fotele DELAGEAR objęte są 2-letnią gwarancją.
PYTANIA O FOTELE
- Nie wiem, czy fotel będzie miał dla mnie odpowiedni rozmiar - jakie są jego wymiary?
Informacja o rekomendowanym wzroście użytkownika dla danego modelu fotela znajduje się w opisie fotela, na jego karcie produktu. Oferujemy fotele w rozmiarach M, L i XL. Najedź na pole ROZMIAR na karcie produktu (znajduje się nad ceną), aby sprawdzić dla jakiego wzrostu rekomendowany jest dany rozmiar. Jeśli masz wątpliwości – napisz do nas na pomoc@delagear.pl, a pomożemy Tobie dobrać odpowiedni model.
- Gdzie uzyskam pomoc na temat wyboru optymalnego fotela dla siebie?
W pierwszej kolejności zapoznaj się z cechami, funkcjami i wymiarami fotela na stronach produktu danego modelu. Możesz też przeczytać poradnik na naszym blogu – znajdziesz go w dolnej części głównej strony delagear.pl. Jeśli nadal będziesz miał wątpliwości, napisz do nas pomoc@delagear.pl – pomożemy wybrać odpowiedni model dla Ciebie.
- Zgubiłem instrukcję – czy mogę otrzymać ją w wersji elektronicznej ?
Oczywiście – napisz do nas na pomoc@delagear.pl, a wyślemy do Ciebie instrukcję w PDF.
- W jakiej formie jest wysyłany fotel – czy będę go musiał złożyć?
Tak, ze względu na rozmiary, wszystkie fotele gamingowe wysyłane są w kilku częściach do samodzielnego montażu. Nie przejmuj się – nie jest to trudne, a instrukcja załączona do fotela w prosty sposób opisuje cały proces (który w zależności od wprawy montaż trwa od 15 do 30 minut).
- Z czego są wykonane kółka foteli DELAGEAR?
Wszystkie fotele DELAGEAR wyposażyliśmy w kauczukowe kółka, które dzięki poliuretanowej powłoce, mogą być z powodzeniem używane również na twardej podłodze - są ciche, nie rysują podłogi i gwarantują stabilność nieporównywalnie większą od zwykłych plastikowych kółek.
- Z czego jest wykonane wypełnienie poduszki lędźwiowej i poduszki pod kark w fotelach DELAGEAR?
Zarówno poduszki lędźwiowe, jak też poduszki pod kark, wypełnione są wysokiej jakości, miękką pianką z pamięcią kształtu (memory foam). Zastosowanie tego wypełnienia gwarantuje odpowiedni poziom podparcia dla odcinka lędźwiowego i odcinka szyjnego kręgosłupa, gdyż pianka memory dopasowuje się do kształtu pod wpływem nacisku i ciepła.
- Z czego jest wykonana tapicerka w fotelach DELAGEAR?
W naszych fotelach stosujemy różne materiały, które łączy wytrzymałość, odporność na przetarcia i uszkodzenia oraz łatwość w utrzymaniu w czystości. Możesz wybierać spośród kilku rodzajów tapicerki: skóry syntetycznej typu PVC (najbardziej wytrzymała) lub typu PU (bardziej miękka i przypominająca prawdziwą skórę), lub specjalnej „oddychającej” tkaniny zapewniającej zwiększony poziom przewiewności. W fotelach wykonanych z ekoskóry stosujemy perforację (dziurkowanie), co nie tylko wpływa pozytywnie na ich wygląd, ale również poprawia poziom przewiewności tapicerki.
- Jak czyścić fotele DELAGEAR?
Do czyszczenia tapicerki foteli DELAGEAR polecamy użycie lekko nawilżonej szmatki. W wypadku użycia środka czyszczącego, zalecamy wcześniejsze sprawdzenie jego działania na małej, niewidocznej powierzchni tapicerki fotela. Dla foteli materiałowych dodatkowo polecamy okresowe użycie wałka czyszczącego do ubrań.