
WARUNKI GWARANCJI FOTELI DELAGEAR
- Delagear sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B, 02-797 Warszawa, NIP: 9512469408, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000748922 (dalej jako: Producent) udziela gwarancji na fotele (dalej jako: Produkt/ Towar), które zostały sprzedane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej bezpośrednio przez Producenta.
- Producent odpowiada za wady fizyczne tkwiące w urządzeniu w okresie 24 miesięcy od daty jego sprzedaży. Gwarancja realizowana jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Gwarancja jest udzielana jedynie Konsumentom, tj.: osobie fizycznej, która nabywa rzecz ruchomą w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą.
- Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w czasie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od daty dostarczenia Produktu albo przesłania go na adres producenta wskazany w dokumencie gwarancyjnym.
- Wykonywanie uprawnień z tytułu gwarancji nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- Dostarczone Produkty powinny być czyste, z dołączonym dokumentem gwarancyjnym i dowodem zakupu.
- Przed wysłaniem produktu należy wysłać zgłoszenie reklamacyjne z opisem stwierdzonej wady produktu, na adres: reklamacje@delagear.pl .
- Gwarancja obejmuje:
- Fabryczne wady wykonania lub uszkodzenia elementów fotela i materiałów użytych do jego produkcji (w tym ramy, podstawy, kół, mechanizmów regulacji pochylenia oparcia i bujania, siłownika gazowego), występujące w momencie sprzedaży.
- Brakujące elementy fotela w momencie sprzedaży.
- Poważne wady w funkcjonowaniu elementów mechanicznych: podnośnika gazowego, podłokietników, mechanizmu odchylania oparcia i kółek.
- Gwarancja nie obejmuje:
- Zużycia lub uszkodzenia ekoskóry PU, w tym między innymi przecięcia, zadrapania, zarysowania lub uszkodzenia spowodowanego niewłaściwym użyciem lub czynnikami losowymi.
- Normalnego zużycia części takich jak: koła, mechanizmy, materiały, poduszki, stelaże, podstawy, podnośniki, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne.
- Sytuacji związanych z kradzieżą lub utratą fotela lub jego celowym lub przypadkowym uszkodzeniem.
- Uszkodzeń wynikających z nieprzestrzegania instrukcji obsługi, w tym dotyczących poprawnego montażu fotela oraz jego właściwego użytkowania.
- Uszkodzeń wynikających z narażenia produktu na ekstremalne warunki (temperatura, wilgotność, długotrwałe intensywne promieniowanie światła słonecznego).
- Uszkodzeń połączeń gwintowych.
- Podstawą do utraty gwarancji może być:
- Stwierdzenie przez Delagear dokonywania przez klienta nieautoryzowanych napraw lub zmian konstrukcyjnych w produkcie.
- Nie stosowanie się do treści instrukcji obsługi i konserwacji fotela.