
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
- Ustawowe prawo do odstąpienia od umowy dotyczy wszystkich produktów Delagear.
- Uprawnienie przysługuje w terminie do 14 dniod dnia dostarczenia produktu.
- Uprawnienie do odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentom lub osobom prowadzącym działalność gospodarczą, dla których zakup nie ma charakteru zawodowego.
- W przypadku skorzystania z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, Klient jest zobowiązany do wysłania produktu w stanie nienaruszonym, spakowanym w oryginalne opakowanie, a jego elementy powinny być spakowane w taki sam sposób, w jaki były zabezpieczone fabrycznie, a więc gwarantując zabezpieczenie elementów fotela podczas transportu. Zwracany produkt musi być kompletny.
- Poinformuj nas o zamiarze skorzystania z uprawnienia do zwrotu, przesyłając informację o planowanym zwrocie na adres: zwroty@delagear.pl. Informacja powinna zawierać:
- Pełną nazwę produktu
- Datę zakupu
- Numer zamówenia
- Opcjonalnie – powód zwrotu (nie jest to wymagane, ale pomoże nam w zrozumieniu oczekiwań naszych klientów i doskonaleniu naszych produktów)
- Do zwracanego towaru należy dołączyć wypełniony i podpisany formularz zwrotu towaru. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, uszkodzony, bądź nosi ślady użytkowania, Delagear zastrzega sobie prawo do dochodzenia od Klienta rekompensaty finansowej, związanej z obniżeniem wartości produktu.
- W przypadku, gdy produkt ma uszkodzenia, klient powinien o tym poinformować wcześniej drogą mailową, wysyłają informację wraz ze zdjęciami uszkodzeń, na adres: reklamacje@delagear.pl. W takim przypadku prosimy o skorzystanie z procedury reklamacji.
- Klient ponosi wszelkie koszty związane ze skorzystaniem z uprawnienia (koszt przesyłki).
- Produkt spakowany zgodnie z powyższymi informacjami, wyślij na adres: Flexible Logistics Services Sp. z o.o., Pass 20K, Budynek nr 9, 05-870 Błonie.
- Zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni od dnia odbioru przez kuriera, w sposób wskazany w formularzu zwrotu towaru.
Reklamacje
- W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię lub gwarancję. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: reklamacje@delagear.pl lub ew. drogą pocztową na adres Delagear Sp. z o.o., Aleja Komisji Edukacji Narodowej 36/112B, 02-797 Warszawa.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- Pełną nazwę produktu
- Datę zakupu
- Numer zamówienia
- Opis stwierdzonej usterki
- Zdjęcia reklamowanych elementów fotela (lub nagranie video)
- Podstawa zgłoszonej reklamacji (rękojmia / gwarancja)
- Twoje oczekiwania w związku ze zgłaszaną reklamacją (naprawa produktu, wymiana produktu na nowy, wolny od wad, obniżenie ceny produktu, odstąpienie od umowy)
- Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
- Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
- Termin rozpoznania zgłoszenia reklamacyjnego wynosi 14 dni.
- W wypadku konieczności zwrotu środków pieniężnych, zwrot nastąpi na rachunek, z którego były dokonane opłaty, a w przypadku płatności w gotówce na rachunek wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- W wypadku uzgodnienia odesłania produktu, należy go wysłać na adres: Flexible Logistics Services Sp. z o.o., Pass 20K, Budynek nr 9, 05-870 Błonie.