DELAGEAR - sklep z fotelami gamingowymi
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

  1. Ustawowe prawo do odstąpienia od umowy dotyczy wszystkich produktów Delagear.
  2. Uprawnienie przysługuje w terminie do 14 dniod dnia dostarczenia produktu.
  3. Uprawnienie do odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentom lub osobom prowadzącym działalność gospodarczą, dla których zakup nie ma charakteru zawodowego.
  4. W przypadku skorzystania z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, Klient jest zobowiązany do wysłania produktu w stanie nienaruszonym, spakowanym w oryginalne opakowanie, a jego elementy powinny być spakowane w taki sam sposób, w jaki były zabezpieczone fabrycznie, a więc gwarantując zabezpieczenie elementów fotela podczas transportu. Zwracany produkt musi być kompletny.
  5. Poinformuj nas o zamiarze skorzystania z uprawnienia do zwrotu, przesyłając informację o planowanym zwrocie na adres: zwroty@delagear.pl. Informacja powinna zawierać:
    • Pełną nazwę produktu
    • Datę zakupu
    • Numer zamówenia
    • Opcjonalnie – powód zwrotu (nie jest to wymagane, ale pomoże nam w zrozumieniu oczekiwań naszych klientów i doskonaleniu naszych produktów)
  1. Do zwracanego towaru należy dołączyć wypełniony i podpisany formularz zwrotu towaru. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, uszkodzony, bądź nosi ślady użytkowania, Delagear zastrzega sobie prawo do dochodzenia od Klienta rekompensaty finansowej, związanej z obniżeniem wartości produktu.
  2. W przypadku, gdy produkt ma uszkodzenia, klient powinien o tym poinformować wcześniej drogą mailową, wysyłają informację wraz ze zdjęciami uszkodzeń, na adres: reklamacje@delagear.pl. W takim przypadku prosimy o skorzystanie z procedury reklamacji.
  3. Klient ponosi wszelkie koszty związane ze skorzystaniem z uprawnienia (koszt przesyłki).
  4. Produkt spakowany zgodnie z powyższymi informacjami, wyślij na adres: Flexible Logistics Services Sp. z o.o., Pass 20K, Budynek nr 9, 05-870 Błonie.
  5. Zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni od dnia odbioru przez kuriera, w sposób wskazany w formularzu zwrotu towaru.

Reklamacje

  1. W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię lub gwarancję. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: reklamacje@delagear.pl lub ew. drogą pocztową na adres Delagear Sp. z o.o., Aleja Komisji Edukacji Narodowej 36/112B, 02-797 Warszawa.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    • Pełną nazwę produktu
    • Datę zakupu
    • Numer zamówienia
    • Opis stwierdzonej usterki
    • Zdjęcia reklamowanych elementów fotela (lub nagranie video)
    • Podstawa zgłoszonej reklamacji (rękojmia / gwarancja)
    • Twoje oczekiwania w związku ze zgłaszaną reklamacją (naprawa produktu, wymiana produktu na nowy, wolny od wad, obniżenie ceny produktu, odstąpienie od umowy)
  1. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
  2. Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
  3. Termin rozpoznania zgłoszenia reklamacyjnego wynosi 14 dni.
  4. W wypadku konieczności zwrotu środków pieniężnych, zwrot nastąpi na rachunek, z którego były dokonane opłaty, a w przypadku płatności w gotówce na rachunek wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
  5. W wypadku uzgodnienia odesłania produktu, należy go wysłać na adres: Flexible Logistics Services Sp. z o.o., Pass 20K, Budynek nr 9, 05-870 Błonie.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium