Kontakt e-mail
Jesteś naszym klientem i potrzebujesz pomocy związanej z zakupionym produktem? A może dopiero planujesz zakup fotela gamingowego i potrzebujesz pomocy w wyborze właściwego modelu?
Napisz do nas na pomoc@delagear.pl
Chcesz złożyć reklamację dotyczącą zakupionego produktu?
Napisz na reklamacje@delagear.pl
Chcesz zwrócić zakupiony produkt?
Napisz na zwroty@delagear.pl
Szczegółowe zasady związane z procesem reklamacji i zwrotów znajdziesz na dole strony w zakładce Pomoc / Zwroty i reklamacje.
Masz zapytanie biznesowe, dotyczące sprzedaży hurtowej, detalicznej lub propozycję współpracy ?
Napisz do nas na b2b@delagear.pl
Infolinia
(+48) 22 292 57 57 (poniedziałek - piątek, 10:00 - 16:00)
Infolinia nie obsługuje zgłoszeń reklamacyjnych i zwrotów - w tych celach prosimy o kontakt mailowy.
Adres do korespondencji i dane firmy
DELAGEAR Sp. z o.o.
Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B
02-797 Warszawa
NIP 9512469408